Skip to content

Dutch Media Week

Dutch Media Week is een initiatief van Stichting Dutch Media Foundation. Deze is ontstaan uit de wens om naast een groots publieksevenement in het weekend, ook business to business activiteiten te organiseren rondom Media.

Dutch Media Week biedt ruimte aan alle aspecten van media; conceptontwikkeling, techniek, creativiteit, storytelling, ICT, innovatie, onderwijs, beleid en gaat over alle bestaande media; van print tot internet; radio, televisie, print en mobiel.

Deze aspecten worden tot uiting gebracht in verschillende bijeenkomsten zoals, symposia, conferenties, kennissessies en demonstraties. In samenwerking met diverse mediaondernemingen gaat Stichting Dutch Media Foundation dit jaar voor de 2e keer weer een mooie editie neer zetten.

In 2016 vond de eerste editie plaats in Hilversum Mediastad.

De 3e editie vindt plaats van 1 t/m 10 september 2018.

Dit bericht heeft 0 reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Back To Top